Bedrijfscoaching

Goed personeel is moeilijk te vinden, geloof me ik weet er (na jarenlange winkelervaring) alles van!

Maar is het personeel dat je op dit moment hebt lopen wel goed? Twijfel je, of weet je dat het beter kan? In zo’n geval is het mogelijk dat we een mysterie visit in je bedrijf uitvoeren. Tijdens zo’n bezoek wordt er op heel veel dingen gelet. Onder andere op de uitstraling van het bedrijf, is het netjes, overzichtelijk, verzorgd? We letten op het personeel, hun kennis en verkoopgerichtheid en hoe de klanten behandeld worden.

Na zo’n bezoek gaan we het resultaat met je evalueren en maken we een plan. Gaan we een paar mensen trainen tot verkooptijgers of gaan we een teamtraining/winkeltraining klantgerichtheid doen? Alles is bespreekbaar, het is uiteraard maatwerk.

Door een fantastisch team neer te zetten maak je meer omzet! Het zijn soms hele kleine dingen die anders kunnen en een training zorgt er voor dat zelfs mensen die al heel wat jaren in dienst zijn weer een beetje wakker geschud worden. Maar ook nieuwe medewerkers moeten ingewerkt worden en de investering die je daarin doet, betaalt zichzelf terug. Elke ondernemer wil toch tevreden en terugkerende klanten?

Wat kost deze investering? Ook dat is natuurlijk afhankelijk van wat je wensen zijn, ik kom graag bij je langs om te bespreken wat ik voor je kan betekenen. Neem hier contact op.

coaching

Achter de kar

motivatiecoaching

Ongelooflijk dat ze bestaan, mensen die de kar niet trekken of op de kar zitten, maar gewoon achter de kar hangen!

Toch zullen deze medewerkers altijd blijven bestaan, ze hebben altijd een smoesje of ze geven een ander de schuld. Ze doen vaak niet wat ze beloven.

Ongemotiveerde medewerkers kosten de werkgever veel omzet. Ze zijn vaker ziek dan collega’s die wel met plezier werken en zetten minder om. De vraag is: hoe ga je er mee om en wat kan je er aan doen?

Mijn specialiteit is om van mensen klantgerichte, servicegerichte, vriendelijke en enthousiaste medewerkers te maken. Kijk in wie je wèl wilt investeren en geef juist deze mensen weer de aandacht om te groeien.

Motivatiecoaching

Dit traject is bedoeld voor individuele medewerkers of kleine groepen. Uitgangspunt is steeds de visie en het beleid van de opdrachtgever. Dit traject is ideaal voor elke medewerker met klantcontact.

Het doel is dat medewerkers meer inzicht krijgen in hun eigen functioneren. Hun gedrag wordt inzichtelijk gemaakt. Zij worden zich daarmee bewust van het effect dat zij op anderen hebben.

Door middel van oefeningen en gesprekken leren zij dat het ook anders kan.

Hun gedrag naar klanten (en collega’s) wordt hiermee positiever.

Ondanks de soms heftige confrontatie is de sfeer positief, respectvol en opbouwend.

Meer info

Vraag vrijblijvend meer informatie aan.

Of een op maat offerte specifiek voor uw situatie.